sâmbătă, iulie 03, 2010

clipe dulci cu Ana

Astept sa-mi revad ingerasul, stiu despre ea ca acum are codite aurii si obrajii ii inchipui ca doua marute rozalii din care-ti vine sa musti , cu ochii mari albastri ca doua margele , Ana mea de care mi-e dor de parca ar fi a mea ,nu stiu ce dragoste mi-a lipit-o de suflet de astept clipele cu ea ca pe niste cadouri pretioase ... Ana mea pentru ca putin e si a mea nu numai a paritilor ei ...ea e la bunici ,la cei mai frumosi bunici care pot exista, adora sa fie cu ei... si eu am amintiri pretioase cu ei .Sunt oameni care rar ii poti intalni intr-o viata, care se daruiesc cu generozitate .  Atunci cand esti in preajma lor te repun pe un fagas firesc ,te simti echilibrat.Armonia si bogatia lor interioara te fac sa te simti bine.
In curand o voi revedea pe Ana !

Niciun comentariu:

Translate


Discover Thomas Dutronc!