sâmbătă, mai 29, 2010

sâmbătă, 29 mai 2010, ora 19 - Sala Capitol CONCERT DE JAZZ Big Band-uri ale Universităţilor McNeese şi Northern Colorado - SUA Dirijori: RICK CONDIT şi DANA LANDRY Solist: ALEXANDRU BOTA

iata cateva ganduri pe care le-am scris in acea seara ...

...Azi am simtit iar bucuria in vene, mi-am simtit sufletul razand a bucurie .
Mi-a ras sufletul de bucurie cu atata pofta, incat am ras la propriu, mi se intampla rar pentru ca sunt o persoana a contrastelor, ma bucur si ma intristez cu  intensitate; la mine bucuria veritabila coboara cateva straturi in adancimea fiintei mele asa cum si tristetea imi sfasia ,imi desira fiinta, ordinea mea fireasca ...dar azi am ras de bucurie ,am ras cu sufletul si toate aceste momente intense se datoreaza muzicii.
Muzica vindeca mintea, muzica face ordine, alungand ganduri, facand loc senzatiilor, vibratiilor si ritmului.
Muzica sterge rutina din noi si ne face mai umani, mai plini de simtire.
Doua mari Big Banduri la Filarmonica fac sa sune instrumentele de-ti tresare inima de emotie.Ma simt cu adevarat norocoasa sa aud asa ceva si sa vad cum se desfasoara in fata ochilor mei, cu atata forta, spectacolul unor talente veritabile.
Ritmul clocoteste sangele si toata lumea in sala misca,danseaza pe scaune, din cap, din picior sau din palma pe genunchi.
Credeam ca suntem un public needucat inspre Jazz pentru ca eram timizi la inceput si saraci in aplauze.Incet, incet, receptivi, cei din sala intra in acordurile muzicii si se lasa condusi.
Ropote de aplauze nu contenesc sa recunoasca esenta bucuriei redate de sunete.
Orchestra seduce facand din instrument un obiect al acelei placeri ce misca toata fiinta launtrica a oricarui ascultator.
Pe langa atata bucurie ma incearca totusi un regret... in orasul acesta mic, lucrurile se misca prea incet ....cu toate astea, e bine ca ele se misca ...

...cateva din piesele pe care le-am auzit ,restul concertului e pe you tube :
acelasi concert la Targu Mures dar parca inregistrarile sunt ceva mai bune decat cele de la Timisoara.

The Jazz Ensemble (The McNeese State University) part.4



The Jazz Ensemble (The McNeese State University) part.5



McNeese State University Big Band - Live Timisoara



McNeese State University Big Band + Sasha Bota - Live Timisoara



UNC Jazz Lab Band (The University Of Northern Colorado) part.8



UNC Jazz Lab Band (The University Of Northern Colorado) part.3



University Northern Colorado (UNC) Big Band - Live @ Timisoara



University Northern Colorado (UNC) Big Band - Romanian Theme - Live @ Ti...

Niciun comentariu:

Translate


Discover Thomas Dutronc!