marți, august 26, 2008

o vacanta de pomina

Incerc sa-mi sterg dezgustul pe care mi l-a lasat minivacanta in asa zisa delta .
Nici urma de pitoresc ... daca nu ai nimic de impartit cu pescuitul esti ca nuca-n perete in zona ,in orice caz am avut parte nu de o aventura in plina natura si printre localnici plini de culoare ci de o aventura a pescarilor (speculantii)de verzisori ,adica daca te incumeti sa-ti lasi masina si sa iei barca ai toate sansele ca la intoarcere sa nu ai cu ce sa te intorci fara sa te arzi la buzunare in orice caz mizeria coclaie peste tot ,pe valurile albastre cate o sticla de plastic ici si cate o doza goala de bere pe colo .
Barcile burdusite cu oameni se defecteaza pe traseu ,tantarimea-si face simtita prezenta iar ca totul sa fie garnisit pe barca afli ca nu mai ai camera pe care o rezervasesi cu o luna in avans si risti sa dormi intr-o casa miroasitoare cu duhori nestiute cu scari interminabile pe care sa-ti urci bagajele ca un veritabil hamal ,atentie ,patronii din Sulina nu fac rezervari dar incaseaza bani in avans , mancarea e singura consolare a celui ce ajunge izolat de civilizatie ,pregatiti sa va goliti de resurse
Mancarea e buna chiar aspectuoasa dar exagerat de scumpa ,orasul in sine este murdar si darapanat ,iar ceea ce considera ei lux e pur si simplu la limita decentei ,nu are rost sa faci educatie unor speculanti ,nu am gasit ambarcatiuni care sa ne transporte prin delta asa ca mahnirea noastra s-a intensificat... oricum barcutele pescaresti nu prezinta nici o siguranta pentru noua mea fobie ,ca pe langa fobia de inghesuiala asociata cu spatii inchise se mai adauga inca una leganatul barcii (majoritatea te zdruncina grozav)
E pentru prima data dar si pentru ultima cand mai ajung in delta... ce sa mai zic de litoral pe care-l detest ,e un infern si nu am absolut nici un motiv sa merg acolo sa-mi cheltuiesc banii la tiganet !!!
Ca urmare singura consolare a fost un rasarit frumos pe langa Brasov si o jumatate de zi la Sighisoara care mi-a readus zambetul si buna dispozitie ,am facut mai multe poze intr-o jumatate de zi cat pentru toata vacanta din sud ..

Niciun comentariu:

Translate


Discover Thomas Dutronc!